שני תיקי המים החדשים של חברת שורש לשנת 2020 שכנעו את רוכבי אופני ההרים ואת חבר השופטים וזכו בהכרה של פרסי העיצוב והחדשנות לשנת 2020 בקטגוריית ציוד ואביזרים.

חבר השופטים הבינלאומי שכלל בתוכו רוכבים מקצועיים וכן מומחים רבים מהתעשייה בחנו את תיקי המים החדשים שלנו: הסאמיט וההיפסטר אולטרה והחליטו להעניק להם את פרס העיצוב והחדשנות לשנת 2020.
במהלך הבדיקה, נבחנו תיקי המים בכל ההיבטים השונים והם הוכיחו לחבר השופטים שהם ראויים לפרס בזכות איכותם, עיצובם החכם והפונקציות החדשניות שנמצאים בהם.

החלטת השופטים בנוגע לתיק הסאמיט:

“תיק הסאמיט 15 ליטר הוא תיק המים האידיאלי לשימוש בזמן רכיבות ולטיולים לאורך כל היום. בזכות הנוחות הכובשת שלו והריפוד הנוח והמאוורר של רשת ה-EVA, בקושי ניתן להרגיש שהוא שם. מערכת רצועות הדחיסה החכמה תוכננה לשמור על המשקל קרוב לגוף הרוכב בכל תרחישי הרכיבה תורמת להתאמה מושלמת ונוחה במיוחד. התאים הפנימיים חושבו היטב וכוללים בתוכם תיק כלים נשלף המאפשר תיקונים בצד הדרך ללא כל מאמץ. בדרכם הטיפוסית של שורש, תיק המים מגיע עם שקית שתייה בנפח 3 ליטר ועם תפס מגנטי המחזיק את הצינור במקומו.
ההתאמה והמיקום הנוח, איכות הייצור הגבוהה ותשומת לב לפרטים, הם אלה ששכנעו את חבר השופטים להעניק את הפרס.”

 

החלטת השופטים בנוגע להיפסטר אולטרה:

“תיק המים החדש, ההיפסטר אולטרה בנפח 5 ליטר תואמת בהחלט את שמה ובעלת נוחות לבישה ומתווה תא מדהים וגאוני. משפותחים את התיק, ניתן לראות את צורת התא מאפשר להקצות אזור לכל תחום בסיסי: כלי עבודה, משאבה, צינור חלופי, מעיל גשם ואפילו אוכל ושתייה – יש מקום לכל דבר! כסטנדרט, התיק כולל שקית שתייה בנפח 1.5 ליטר המגיעה עם תפס מגנטי המונע מצינור השתייה המבודד לנוע. אין שום חגורת מותניים אחרת שכוללת בתוכה שקית שתייה שעונה על צרכי הרוכבים כמו שראינו בהיפסטר אולטרה 5 ליטר של שורש.”