0 פריטים
×

סל הקניות ריק

לחנות לחץ כאן

משלוח חינם לנקודת שירות בכל רכישה בסכום 199 ש”ח ומעלה

משלוחים והחזרות- כל מה שצריך לדעת

***בתקופת סגר זמני השילוח ארוכים מהרגיל וחנות המפעל סגורה ולכן לא ניתן לאסוף מוצרים מהחנות.
עמכם הסליחה***

כשאנחנו מזמינים מוצר באינטרנט חשוב לנו לדעת שהוא יגיע בזמן ושבמקרה הצורך נוכל להחזיר או להחליף אותו. כדי שתרגישו הכי בטוחים לצאת איתנו לדרך – ריכזנו עבורכם כל מה שחשוב לדעת על משלוחים, החלפות והחזרות.

 

משלוחים

אתר שורש מציע שלוש אפשרויות לקבלת ההזמנה: משלוח לנקודת שירות, משלוח עד הבית ואיסוף עצמי מחנות המפעל של שורש בטירת הכרמל:

  • איסוף עצמי מחנות המפעל: חינם
  • משלוח לנקודת איסוף:
    • רכישה בסכום של 199 ש”ח ומעלה- חינם
    • רכישה בסכום עד 198 ש”ח- עלות השילוח 16 ש”ח.
  • משלוח עד הבית: עלות 26 ₪.

זמן אספקת המשלוח הוא 7-10 ימי עסקים.
* במהלך אירועי המכירות של חודש נובמבר (shopping IL ובלאק פריידיי) זמן האספקה הוא עד 20 ימי עסקים.

הערות חשובות:

  1. שינוי אופן השילוח לאחר ביצוע הזמנה יתאפשר באמצעות שליחת טופס יצירת קשר באתר שורש וזאת בתוך שעה ממועד סיום ההזמנה, ובשעות הפעילות של שירות הלקוחות.
  2. במקרה שהלקוח לא אסף את החבילה מנקודת השירות או לא היה זמין לצורך תיאום מסירה עד הבית והחבילה חזרה למפעלי שורש, יחוייב הלקוח בעלות שילוח שנייה: 16 שקלים עבור משלוח לנקודת שירות ו-26 שקלים עבור משלוח עד הבית.
  3. החבילה תמתין לאיסוף על ידי הלקוח בנקודת השירות שלושה ימי עסקים, חברת השילוח רשאית לאסוף את החבילה מנקודת השירות חזרה למפעלי שורש כעבור שלושה ימי עסקים.
  4. חברת השילוח תעשה מאמץ לתיאום מסירת משלוח עד הבית, ניתן גם לבחור אחת מהאפשרויות הניתנות בסמס אשר ישלח על יד החברה למשל “להשאיר את החבילה בארון חשמל/בסמוך לדלת לצד הדירה”.

 

החזרות

שורש רואה חשיבות עליונה למתן שירות ברמה הגבוהה ביותר האפשרית ללקוחותיה. לכן אנחנו מעניקים ללקוחות אתר האינטרנט הארכה של תקופת הזמן לביצוע החזרות והחלפות ללא דמי ביטול. בעוד שעל פי חוק הגנת הצרכן נקבעה לכך תקופה של 14 ימים, שורש מעניקה תקופה של 30 ימים ממועד קבלת המוצר, לביטול עסקה או החלפת מוצר ללא דמי ביטול.

תהליך ההחזרה:

  1. היכנסו לאזור “החשבון שלי” באתר שורש, לחצו על “החזרות והחלפות” ובחרו את המוצר להחזרה. אנחנו ניצור איתכם קשר טלפוני בהקדם האפשרי לבחירת אופן ההחזרה ונשלח לכם אישור החזרה למייל.

    שליחת החבילה בחזרה אלינו יכולה להתבצע בשתי דרכים –

א’: החזרה לנקודת איסוף: אחת מ-1600 נקודות האיסוף של חברת צ’יטה הפרוסות בכל רחבי הארץ – ללא עלות.

ב’: החזרה באמצעות שליח עד הבית, על כך יתבצע חיוב טלפוני של 26 שקלים (במקרה של החלפה העלות היא 26 ₪ לכל כיוון).

  1. כשתקבלו את אישור ההחזרה – עטפו את המוצר החוזר בשקית זמינה שיש לכם בבית, והדביקו את האישור על גבי השקית בעזרת סרט-הדבקה. וודאו כי אישור ההחזרה מוצג באופן ברור על חזית החבילה החוזרת.
    לאחר מכן, הביאו את החבילה לנקודת השירות (או המתינו לתיאום עם שליח אם בחרתם באופציה זו).

  2. ברגע שהמוצר יגיע בחזרה לשורש – נוודא שהוא חדש באריזתו ולא בוצע בו שימוש. ונבצע את הזיכוי הכספי או את ההחלפה בהתאם לזמינות המלאי. במקרה של חוסר מלאי- ניצור עמכם קשר.

*שימו לב – לנוחיותכם – סעיפים אלו לקוחים מתוך מדיניות האתר. במקרה של סתירה או טעות – האמור במדיניות האתר גובר.