כשאנחנו מדמיינים את הטיול או ההרפתקה הבאה שלנו אנחנו בדרך כלל חושבים על הנופים המשגעים, החברים והחוויות המשותפות, אבל כדי להנות מכל הדברים האלו כמו שצריך כדאי לחשוב גם על ציוד טיולים איכותי. הפריט החשוב והקריטי ביותר כדי להבטיח טיול מהנה הוא זוג נעלי טיולים אמין וחזק. בין אם אתם כבר מטיילים ותיקים, חובבי טראקים, רודפי שיטפונות או נגררים בלית ברירה אחרי חבר מכור לטבע – אנחנו כאן כדי לוודא שתדעו איך לבחור נעלי טיולים נוחות ואיכותיות! אם אתם לא בטוחים איזה נעלי טיולים יתאימו לכם, הסירו דאגה מלבכם. בסוף המדריך הזה אף שאלה לא תישאר ללא מענה וכל כף רגל תמצא את הנעל המיוחדת שלה!

למה חשוב להשקיע בנעלי טיולים איכותיות?

רגע לפני שנבין איך לבחור נעלי טיולים, בואו נתייחס לשאלה קצת יותר בסיסית: למה בכלל חשוב לקנות נעלי טיולים ולא לצאת לדרך עם נעלי ספורט או סניקרס? התשובה טמונה בעיצוב ובנייה מיוחדים של נעלי הטיולים, אשר צריכות לספק תמיכה, יציבות ועמידות גם בתנאי שטח מורכבים. נעלי טיולים טובות מתוכננות לעמוד באתגרים כמו הליכה באזור מדברי, חלקלק או מלא אבנים. הן יגנו על הקרסוליים שלכם מפני התעקמות וישמרו שלא תחליקו בקלות על אדמה בוצית.

אמנם אנחנו הכי אוהבים ומעודדים הרפתקאות בשטח אבל הבריאות ושלמות הגוף שלכם נמצאת מעל הכל. הליכה בטיול בלי נעליים מתאימות עלולה לגרום לכאבי רגליים, כאבי גב וכאבי ברכיים. לכן על בנושא הזה פשוט אסור להתפשר!

 

אז מה חשוב לבדוק לפני שקונים נעלי טיולים?

 

התאמה ונוחות

ההיבט המכריע ביותר בבחירת נעלי טיולים הוא הנוחות שלכם. שימו לב לבחור נעליים שלא גורמות לכם לכווץ את הבהונות או להרגיש כאב, אבל כן מחזיקות טוב את כף הרגל ועוטפות אותה כראוי. מומלץ למדוד כמה סוגים וגדלים כדי למצוא את ההתאמה המושלמת לרגליים שלכם.

עמידות בתנאי שטח שונים

לפני שאתם קונים נעליים חדשות תחשבו לאיזה תוואי שטח הן מיועדות. האם אתם מתכננים לטפס בשיפועים גבוהים או תלולים? האם תצעדו על קרקע בוצית או סלעית? מה יהיה מזג האוויר הצפוי במהלך הטיול שלכם? שימו לב, ככל שאתם מתכננים טיול אתגרי יותר, כך מומלץ יותר לבחור בנעל גבוהה שתגן על הקרסוליים שלכם. אנחנו כמובן מקווים שלא יהיו שום תאונות והחלקות בדרך (טפו טפו), אבל לכל מקרה כדאי לבחור בנעליים איכותיות וחזקות שיסייעו לכם לשמור על יציבות.

בד נושם ומאוורר

בדרך כלל השאלה הראשונה של אנשים על נעלי טיולים היא לגבי הסוליה שלהם, ובצדק! סוליה מונעת החלקה היא דגש חשוב בכל נעל טיולים, אבל אל תשכחו לבדוק גם את הבדים מהם עשויה שאר הנעל. בחרו בנעליים מחומרים נושמים, קלים, המנדפים לחות מכפות הרגליים, מסייעים למנוע היווצרות שלפוחיות ומתייבשים מהר לאחר צעידה במים.

איכות ואחריות

כבר אמרנו את זה, אבל נחזור כאן שוב – על נעלי טיולים לא מתפשרים! מדובר בפריט הציוד החשוב ביותר לקראת הטיול שלכם שיכול לסייע למנוע כאבי רגליים, ברכיים וגב. אין מעצבן יותר מאשר סוליה שנקרעת תוך כדי הטראק, תאמינו לנו.
ואם כבר החלטתם להשקיע בנעלי טיולים טובות, שימו לב שיש לכם עם מי לדבר במקרה של תקלה. אנחנו ממליצים לקנות מיבואן או חברה ישראלית שידאגו לאחריות ולשירות לקוחות זמין.

מחיר ותדירות השימוש

זה הרגע להיות כנים ולשאול את עצמכם ברצינות – האם מדובר בשימוש חד פעמי או שאתם חבר’ה שאוהבים לטייל והולכים לחרוש את הנעליים האלו טוב טוב (אם אתם מהסוג השני – רוצים להיות חברים שלנו?). לא צריך להכביר במילים, ככל שאתם מתכוונים לטייל יותר, ככה כדאי לשמור על קצת יותר גמישות מבחינת התקציב ולבחור את הנעל הכי מדויקת עבורכם.

שיקולים סביבתיים

לבסוף, בתור חובבי טבע וטיולים אנחנו מאמינים שאי אפשר להתעלם מהשיקול הסביבתי. אז רגע לפני שמשלמים בקופה תעשו בדיקה לגבי תהליך הייצור של נעלי הטיולים, האם החברה שבחרתם משתמשת בחומרים ממוחזרים? פועלת באופן אתי כלפי העובדים שלה ולמען הסביבה? קחו עוד רגע כדי לשקול גם את הנושאים האלו לפני הרכישה.

ההמלצה שלנו: לכו על בטוח עם נעלי טיולים של KEEN

כבר שנים רבות שחברת שורש היא היבואנית הרשמית של נעלי וסנדלי קין בישראל! מדובר בחברת נעלי טיולים מהמצליחות, האיכותיות והאהובות ברחבי העולם ואנחנו רואים בהם שותפים לדרך ולאג’נדה הסביבתית! חוץ מזה, יש להן עיצוב מיוחד ויפה שאי אפשר לפספס. אז למה כדאי לבחור בנעלי טיולים של קין?

  1. נוחות, הקלה על כאבי גב ותמיכה אולטימטיבית בגופכם:

    נעלי הטיולים של KEEN הן קלות משקל במיוחד. הן מעוצבות במיוחד למנח נוח של כף הרגל, הליכה ממושכת בתוואי שטח שונים וחלוקת משקל שמסייעת לשמור על יציבה נכונה במהלך ההליכה.

  2. החרטום המפורסם של קין:

    נעלי קין ידועות בחרטום המפורסם שלהן – שכבת הגנה ששומרת על הבהונות, בולמת זעזועים ועדיין מאפשרת פריסה רחבה ונוחה של אצבעות כפות הרגליים.

  3. טכנולוגיית ייבוש מהיר:

    נעלי הטיולים של קין כוללות טכנולוגיה מיוחדת לייבוש מהיר ומניעת ריחות לא נעימים והצטברות חיידקים! ניתן לחצות איתן נחלים ולצעוד איתן במים מבלי לדאוג שיקח להן הרבה זמן להתייבש.

  4. מניעת החלקה:

    הנעליים כוללות סולית גומי יחודית בעלת בליטות שמאפשרות לעבור גם באזורי סלעיים ותלולים וגם בקרקע בוצית מבלי להחליק.

  5. אורך חיים ואיכות ללא פשרות:

    נעלי ההליכה של KEEN בנויות כדי להחזיק מעמד בטווח הארוך. הן ידועות בעמידותן יוצאת הדופן, שמבטיחה לכם שנים רבות של הליכה מהנה בשבילים.

  6. יצור ידידותי לסביבה ואופציות לנעלי טיולים טבעוניות:

    כל חברינו חובבי הסביבה והטבעונים – שימו לב! קין היא חברה בעלת אחריות תאגידית וסביבתית ראשונה במעלה (אחרת לא היינו עובדים איתם). כבר עשרות שנים שחברת KEEN פועלת למען קידום מטרות סביבתיות דרך תרומות, יוזמות חברתיות וייצור אחראי במפעלי החברה. בנוסף, קין מציעים מגוון דגמי הנעלה ללא מוצרים מהחי.

 

לא משנה איזה נעלי טיולים תבחרו, העיקר שלא תתפשרו ותשקיעו בהן כדי לשמור על בריאותכם ולהרגיש הכי נוח שאפשר בטבע. זה מה שיאפשר לכם להנות ממנו כמו שצריך, להתרכז בנופים ולהתחבר אל הסביבה שמקיפה אתכם. אם אתם עדיין לא בטוחים איזה נעליים יתאימו לכם ורוצים להתייעץ, אנחנו זמינים עבורכם בעמוד צור קשר באתר, ברשתות החברתיות וכמובן בחנות המפעל של שורש בטירת הכרמל!