שאלות תשובות חגי נובמבר 2022
מידע כללי
מה הם תאריכי מבצעי נובמבר 2022?
המבצע מתחיל ב-15.11 משעה 11:00 ועד 30.11 בחצות הלילה
מה הם המבצעים?
- 20% הנחה על כל הקולקציה
- 30% הנחה על בקבוקים
- 40% הנחה על כל מוצרי העודפים
- 50% הנחה על כל מוצרי קין עודפים
- 50% הנחה על כפכפי בלבלה וג'יבוטי
- 50% הנחה על סנדלי קרוסר / אורבן / אורבן עור
- 70% הנחה מוצרי הקו הנשי – סנדלי כרמל / אטקמה / אווניו
- 70% הנחה על אביזרי נסיעה נבחרים
- משלוח חינם לנקודת איסוף בכל רכישה 199 ש"ח ומעלה
האם ניתן להשתמש בקודי קופון במהלך מבצעי חודש נובמבר?
השתדלנו להעניק את ההנחה הכי משמעותית שניתן ולכן אין כפל מבצעים במהלך מבצעי חודש נובמבר ולא יהיה ניתן להשתמש בקודי קופון.
מהן שיטות התשלום?
באתר שורש ניתן לשלם בכרטיס אשראי או דרך חשבון פייפאל
האם ניתן לאחד הזמנות ומשלוחים?
לא ניתן לאחד משלוחים של הזמנות שונות, גם אם בוצעו בהפרש זמן קצר.
לצורך הזמנת מוצר נוסף יש לבצע הזמנה חדשה באתר
משלוחים
האם יש משלוח חינם?
כן, משלוח חינם לנקודת איסוף בכל רכישה 199 ש"ח ומעלה
ברכישה בסכום עד 199 ש"ח עלות השילוח 16 ש"ח לנקודת איסוף ו-26 ש"ח למשלוח עד הבית.
האם ניתן לאסוף מחנות המפעל בטירת כרמל?
בהחלט כן
מה הם זמני המשלוח?
בעקבות העומס הרב על חברות המשלוחים בתקופת מבצעי חודש נובמבר, זמני השילוח צפויים להיות עד 20 ימי עסקים.
החלפות והחזרות
מה מדיניות החלפות וההחזרות?
שורש רואה חשיבות עליונה למתן שירות ברמה הגבוהה ביותר האפשרית ללקוחותיה. לכן אנחנו מעניקים ללקוחות אתר האינטרנט הארכה של תקופת הזמן לביצוע החזרות והחלפות ללא דמי ביטול.
בעוד שעל פי חוק הגנת הצרכן נקבעה לכך תקופה של 14 ימים, שורש מעניקה תקופה של 365 ימים ממועד קבלת המוצר לביצוע החלפה, ו-30 ימים לביטול עסקה ללא דמי ביטול.
*החלפות מעל 30 ימים מהרכישה, עלות השילוח הינה 26 שקלים
איך מבצעים החלפה או החזרה?
-
היכנסו לאזור “החשבון שלי” באתר שורש, לחצו על “החזרות והחלפות” ובחרו את המוצר להחלפה/החזרה. אנחנו ניצור איתכם קשר בהקדם האפשרי ונשלח לכם אישור החזרה למייל.
שליחת החבילה בחזרה אלינו יכולה להתבצע בשתי דרכים:
- החזרה באמצעות שליח
- החזרה לחנות המפעל בטירת כרמל
-
כשתקבלו את אישור ההחזרה – עטפו את המוצר החוזר בשקית זמינה שיש לכם בבית, והדביקו את האישור על גבי השקית בעזרת סרט-הדבקה. וודאו כי אישור ההחזרה מוצג באופן ברור על חזית החבילה החוזרת.
והמתינו לתיאום איסוף מול חברת השילוח.
- ברגע שהמוצר יגיע בחזרה לשורש – נוודא שהוא חדש באריזתו ולא בוצע בו שימוש ונבצע את הזיכוי הכספי בניכוי דמי המשלוח (משורש ללקוח, ככל ששולמו). לחילופין נבצע את ההחלפה בהתאם לזמינות המלאי. במקרה של חוסר מלאי- ניצור עמכם קשר.
אם אין לכם חשבון באתר, אנא שלחו פנייה באמצעות טופס צור קשר
וציינו את מס' ההזמנה שלכם ומידה רצויה להחלפה. אם המידה שבחרתם אינה זמינה במלאי אנו ניצור עמכם קשר.
איך ניתן ליצור קשר?
במהלך מבצעי חודש נובמבר אנחנו מטפלים במאות פניות ביום, נבקש להתאזר בסבלנות.
זמני מענה לפניות 3-5 ימים
הדרך הטובה ביותר לפנות אלינו היא באמצעות טופס צור קשר באתר
לתקנון מבצע נובמבר 2022 לחצו כאן