הקרדו של שורש: ערכים, קיימות ואחריות חברתית בתעשיית הציוד לטיולים

בשורש, קיימות ואחריות חברתית מהוות דרך חיים מיומנו הראשון. זיהינו את חשיבותן עוד לפני שהפכו למושגים שגורים בעולם העסקי. אנו מאמינים שעסק חייב להתחייב לאנשים, לקהילה ולסביבה שבה הוא פועל, מעבר לייצור מוצרים.

לפני 36 שנים, יצרנו קרדו – מערכת ערכים המנחה כל צעד שלנו. קרדו זה מהווה מצפן בפיתוח מוצרים, בקבלת החלטות עסקיות ובקידום יוזמות. הוא הופך את שורש לקהילה ומשפחה, מעבר להיותה מפעל או מותג.

תרגום הקרדו לעברית תמיד הרגיש לנו מאתגר. לכן, החלטנו לשתף אתכם במסע זה!

הצטרפו אלינו

בחרו משפט מהקרדו באנגלית שמדבר אליכם ונסחו לו גרסה בעברית. ייתכן שהתרגום שלכם יהפוך לחלק מהקרדו הרשמי שלנו! 🎯

הקרדו של שורש – הערכים שמובילים אותנו

  • Satisfy the genuine needs of people who inhabit the outdoors.
  • Bring original, functional, long-lasting gear to the market place.
  • Incorporate human values in all aspects of our business.
  • Encourage ourselves to identify with, and share responsibility.
  • Liberate our working environment by excluding all forms of prejudice.
  • Embrace human relations as an extended family with in our company.
  • Advance towards the goal of environmental sustainability.
  • Initiate social change that makes unity and equality a common practice.
  • Make curiosity, joy, respect, passion and caring, part of our daily lives.

5% למען הקהילה – משמעות ייחודית

אנו מקדישים 5% מהרווח הנקי שלנו לפרויקטים חברתיים וסביבתיים, בעיקר בטירת כרמל. זוהי השקעה יוצאת דופן בהשוואה לחברות אחרות בארץ ובתעשייה הישראלית.

תרומת סנדלי שטח לקהילה

תרומת סנדלים

בעידן ה-ESG, משקיעים וצרכנים מחפשים עשייה אמיתית מעבר להצהרות. בעוד חברות רבות מצהירות על מחויבות חברתית, ממוצע ההשקעה של עסקים בישראל בפרויקטים קהילתיים נמוך מ-1%. לפי דוח מעלה 2020, חציון התרומה של החברות הציבוריות בישראל עומד על 0.32% מהרווח בלבד.

המחויבות שלנו

בשורש, בחרנו להשקיע 5% מהרווח הנקי בקהילה ובסביבה. אנו מאמינים שהצלחת העסק צריכה לתרום לצמיחת הקהילה. הצלחה עסקית, לדעתנו, נמדדת באימפקט החברתי שאנו יוצרים.

השפעה מעשית

השקעתנו מתבטאת ב:

  • חינוך והסברה – סדנאות לילדים ונוער, סיורים במפעל למגוון בעלי עניין.
  • תמיכה בקהילה המקומית – מימון יוזמות ושיתופי פעולה עם עמותות בטירת כרמל.
  • סיוע חירום – תרומת 12,000 זוגות סנדלים למפונים בעקבות המלחמה.
  • תמיכה בנפגעי טראומה – תרומה ל”כפר שרה” בחוות אהרונסון.

שורש: מעבר למותג

בעידן של משבר אקלים ופערים חברתיים, עסקים חייבים לפעול. צרכנים מחפשים מותגים ערכיים שפועלים ליצירת שינוי, לא רק מדברים עליו.

הקרדו שלנו נשאר יציב למרות השינויים בעולם. אנו גאים להוביל בתחום האחריות החברתית ומזמינים אתכם להצטרף למסע זה – כצרכנים, שותפים, עובדים ואוהבי טבע. השקעה בקהילה ובסביבה מועילה לכולנו.

שתפו אותנו בדעתכם

🌱 האם לדעתכם עסקים צריכים להשקיע חלק מרווחיהם בקהילה ובסביבה?

🌿 איזה ערך בקרדו מדבר אליכם? בחרו משפט ותרגמו אותו לעברית – אולי תשפיעו על הקרדו העתידי של שורש.

שלחו הצעותיכם ל:
📧 [email protected]

נשמח לשמוע מכם – הקרדו הזה שייך לכל קהילת שורש! 💚

הצטרפו לניוזלטר הירוק שלנו – לחצו כאן!

מסנדלי שטח ועד תיקי גב ומערכות שתייה, כל מוצרינו מיוצרים בהתחשבות בסביבה ובקהילה. אנו מאמינים שציוד טיולים איכותי יכול לשרת את המטיילים ואת החברה כאחד.