כן, אנחנו מודים: הפוסט הבא, בו תמצאו ציטוטים יפים על מסעות וציטוטים על דרך, עומד להיות קיטשי. מה קיטשי? בערך כמו חנות ממתקים ביום האהבה.

בפריז.

על קצה מגדל האייפל.

בשקיעה.

בקיצור, הבנתם – קיטשי ממש.

מצד שני, אנחנו לא מכירים אף אחד שלא זקוק מדי פעם לאיזה בוסט טוב של השראה ובינינו? גם הסרקסטיים ביותר מביניכם יודעים שאין כמו פוסט ציטוטים טוב כדי להזרים לתודעה מנה גדושה של יצירתיות.

אז לא משנה אם אתם יוצאים למסע גדול בקרוב, או צועדים כבר בדרך; מחפשים השראה באמצע יום שגרתי רגיל ומשעמם, או מחפשים ציטוטים לברכה עבור היקרים לכם שבדיוק עומדים לכבוש את העולם; לא משנה אם אתם מיטבי לכת או מיטיבי לסת – כולכם, כולל כולכם, תמצאו בפוסט הבא לפחות ציטוט אחד (או שניים, או שלושה) שתוכלו לקחת כצידה לדרך הפרטית שלכם, או להעניק במתנה למסע של אחרים.

 


 

התחלתם את המסע הגדול שלכם, אבל ההנאה עוד לא הצטרפה אליכם? הנה עצה חכמה ממקור לא ידוע:

צילום: Unsplash

למרות שלצאת למסע נתפש אצל רובנו כדבר חיובי ומרגש, לא תמיד קל לעשות את הצעד ולצאת לדרך. בדרך כלל, אנחנו נדרשים לגייס המון אומץ ומשאבים פנימיים (וחיצוניים) כדי לעזוב מאחור את הישן, המוכר והטוב וברור שזה עלול להיות מפחיד. אנדרה גייד מבקשת להזכיר לנו שהדרך היחידה לנצח את הפחד הזה – היא לעבור דרכו ופשוט… לצאת. רק ככה נוכל לגלות נופים חדשים, ארצות אחרות וגם קצת את עצמנו.

צילום: Unsplash

לפעמים אנחנו דוחים את היציאה לדרך עוד ועוד כי העבודה, והלימודים והחיים שואבים אותנו פנימה. אז אם אתם מתלבטים בין האפשרות לעזוב הכל ולצאת לדרך שלכם, לבין להישאר בתוך השגרה המוכרת מתוך הפחד לפספס משהו (לא משנה מה), אנחנו בטוחים שהמילים החכמות הבאות בטוח ידברו אליכם:

צילום: Unsplash

גייסתם אומץ ויצאתם לדרך? כל הכבוד! זה הזמן לתאם ציפיות ולהבין שטיול, מסע, או דרך – הם הרבה יותר מנוף, נסיעה או צעידה.

הסופר האגדי הנרי מילר, ביקש להזכיר לכולנו שעיקר העניין הוא השקפת העולם החדשה שנסגל לעצמנו בעקבות יציאה לדרך או מסע ולא בהכרח המקום שאליו נגיע:

צילום: Unsplash

גם חכמי התלמוד ביקשו להזכיר לנו שהמושג “דרך” משתנה בהתאם לחוויות שאנחנו צוברים בה לאורך המסע שלנו, ושבסופו של דבר – הכל מתחיל ונגמר בראש ובתפישה שלנו.

צילום: Unsplash

עוד סופר אגדי, מארק טווין, טען (במידה רבה של צדק) שכדי להכיר את העולם – אבל באמת באמת, בצורה כזו שתאפשר לנו לצבור ניסיון מתוך המציאות – מוכרחים לצאת החוצה, למסע גילוי ולחוות אותו מגוף ראשון –

צילום: Unsplash

 

אז כמו שכבר הבנתם – לא משנה לאן אתם הולכים, כל עוד אתם הולכים; העיקר שתצאו, תצעדו, תלכו, תרוצו, תיהנו, תעלו, תרדו, תצחקו, תבכו, תתרגשו, תנשמו אוויר פסגות, תריחו את המלח של הים, תרגישו את הרוח נגד הפרצוף ואת השמש מלטפת את העור ובקיצור – תהנו מכל רגע, במיוחד אם הוא חלק מהדרך שלכם.