לא פעם פונים אלינו מטיילים בשאלה – מה ההבדל בין סנדלי הטיולים השונים של שורש? יש שורש קלאסי, שורש סטרים, שורש גובי ובכל שנה יוצאים אל השוק עוד דגמים חדשים. אז אל דאגה – אנחנו כאן כדי לעשות סדר בבלאגן!
קודם כל חשוב להגיד – כל הסנדלים שלנו מתאימים מאוד לטיולים. הם קלי משקל, מעוצבים לשם הקניית נוחות מירבית בזמן הטיול ועמידות לאורך זמן. רצועות הסנדלים עשויות מחומר שמתייבש במהירות ולכן מתאים לטבילה במים, והסוליות מכילות רכיב אנטיבקטריאלי מונע ריחות לא נעימים והצטברות חיידקים.
בנוסף, בכל הסנדלים קיימת טכנולוגיית ה – X strap שהומצאה בשורש: שילוב הרצועות זו בזו כך שמתאפשרת להן תזוזה ומכאן התאמה מושלמת לכל כף רגל.
את הסנדלים אתם מקבלים בתוך שקית רב פעמית עם רוכסן, שיכולה לשמש אתכם לאחסון פק”ל קפה, כלי רחצה או קוביית אריזה לטיסה.

אז מה בכל זאת שונה בין הסנדלים?

נתחיל עם סימן ההיכר של הישראלים בחו”ל: שורש קלאסי
סוליה של סנדל קלאסי מורכבת משלוש שכבות, כאשר אחת מהן עשויה מהמתכון הסודי שלנו לגומי. תרכובת הגומי שפיתחנו מכילה כ-14 מרכיבים לצד גומי טבעי – ומשפרת פלאים את עמידות הסוליה.
ההבדל בין סנדלי שורש נשים לגברים בדגם הקלאסי הוא בסך הכל בעובי הרצועה. בסנדלי נשים יש רצועה בעובי 20 מ”מ ובסנדלי גברים יש רצועה בעובי 25 מ”מ. ככל שהמידה מתאימה – אתם כמובן מוזמנים לנעול כל סנדל שמתחשק לכם ?
*טיפ של מקצוענים: אפשר להפוך את הסנדל לכפכף על ידי שליפת הרצועה האחורית מהאבזם, ליפוף שלה מסביב לרצוע הקדמית וחיבור של הסקוץ’.
הסנדל הקלאסי נמכר אצלנו ובחנויות הטיולים כבר 30 שנה. הוא כל כך עמיד שלפעמים אנחנו מקבלים מגולשים תמונות של סנדלים שהחזיקו מעמד שנים רבות וליוו אותם בחוויות הכי מרגשות בחיים (כן. אפילו בחתונות!).

 

לחובבי טיולי מים מושבעים: שורש סטרים
אל תתבלבלו – הם אולי דומים בעיצוב, אבל יש בין הקלאסי לסטרים מספר הבדלים מהותיים. ראשית, בסנדלי סטרים גם השכבה העליונה של הסוליה מורכבת מהגומי המיוחד שלנו. היא נעימה למגע כף הרגל וגם מחזיקה אותה ביציבות רבה יותר. הטקסטורה שמוטבעת עליה מונעת החלקה והופכת את סנדלי הסטרים לדגם המושלם להליכה במים. כדי לשפר את אחיזת הרגל אפילו יותר – יש בחלקו הקדמי רצועה קטנה נוספת. בדומה לקלאסי, גם הסטרים מגיע עם רצועות בעובי 20 מ”מ או 25 מ”מ ובצבעים שונים, וגם אותו אפשר להפוך לכפכף בקלות!

למי שלא מחזיקים שבוע בלי לצאת אל הטבע: שורש גובי
כשפיתחנו את דגם הגובי חשבנו על סנדל שיוכל לשמש אתכם בטיולים ארוכים ולאורך זמן, עם נוחות מקסימלית – מבלי להתפשר על התאמה מושלמת לתנאי שטח. הוספנו לרצועות כריות רכות שינוחו על גב כף הרגל וימנעו חיכוך. יצרנו סוליה עבה במיוחד ובולמת זעזועים, ובתוכה הטמענו רפידות גומי שהופכות את המדרך לנעים ומוחזק יותר. בקיצור – בנינו סנדל שלא תרצו להוריד מהרגל.
סנדל שורש גובי נשים מגיע במידות וצבעים מסוימים, וסנדל גובי גברים במידות וצבעים אחרים. כמו בסנדל הקלאסי ובסטרים, גם בגובי עובי הרצועות שונה בין דגמי הגברים לנשים.

אח של גובי: שורש גובי קומפורט
אם כבר סנדל שאי אפשר להיפרד ממנו – תכירו את גובי קומפורט. שתלנו בשם שלו רמז דק, אז בטח כבר ניחשתם – הוא נוח ברמה בלתי רגילה (אם אתם לא מאמינים לנו תמדדו בעצמכם!). גובי קומפורט מגיע בעיצוב יומיומי ועדין שיכול ללוות אתכם גם בטיול, אבל גם בבוקר של סידורים או יום ארוך במשרד.
לגובי קומפורט סוליה רכה במיוחד המשלבת רפידות. רצועות הסנדל מונחות על כריות נעימות למגע ומונעות חיכוך. כמו כל הסנדלים שלנו גם הוא עמיד למים ומתייבש במהירות. מדויק למעבר מיום עבודה לפיקניק צהריים או טיול בטבע.
כיום גובי קומפורט מיוצר רק במידות גברים – אבל אל תחשבו שהפקרנו אתכן מטיילות יקרות!

הקו הנשי: שורש אטקמה ושורש כרמל
עם הרבה מחשבה והשקעה החלטנו לפתח – סנדלי שורש נשים – שיהיו מותאמים במיוחד לכף הרגל הנשית. סנדל אטקמה כולל רצועות מרופדות, וסוליות דומות לאלו שבסנדל הגובי: הן עבות, עמידות ומונעות החלקה. אל תתנו לעיצוב העדין להטעות אתכם – סנדל אטקמה מתאים במיוחד למי שאוהבת לטייל בתנאי שטח מאתגרים!
עם סנדל כרמל אפשר לצעוד טיולים ארוכים, וגם להנות ממנו ביומיום. הוא מגיע עם רצועות דקות יותר, שמתייבשות במהירות והופכות אותו אידיאלי להליכה במים.
שני הדגמים בקו הנשי עוצבו בקפידה כך שיתאימו למעבר חלק מהעיר אל היער. ומהטיול חזרה הביתה. הם עדינים, נוחים ויפים למשרד וגם למסלול.

עכשיו כשאנחנו מכירים קצת יותר טוב – אתם יכולים להחליט איזה סנדל הכי מתאים לכם. חשוב לנו להגיד שאתם ממש לא חייבים לקנות שום דבר. אנחנו מסבירים על תהליך הפיתוח והיצור בפתיחות והרחבה – במטרה שאתם תוכלו לקבל החלטה מושכלת. ויאללה – נפגש בשבילים…