כבר הזמנתם את כרטיסי הטיסה, סגרתם מלון ואפילו הזמנתם כרטיסים מראש לאטרקציות נבחרות מה שאומר שלפחות על פניו – כל הפינות לקראת הטיסה שלכם סגורות. אה-ממה? דבר אחד חסר: רשימת ציוד לטיסה, כזו שתעזור לכם לוודא שאתם לא משאירים שום דבר חשוב מאחור.

אל תשכחו לארגן את הרשימה שלכם מראש. צילום: Unsplash

אז כדי לחסוך לכם עבודה, לעזור לכם לארוז ולאפשר לכם לצאת לטיול בראש שקט ועם מזוודה ותיק שיש בהם כל מה שצריך, הרכבנו עבורכם את רשימת ציוד הטיסה האולטימטיבית! מעכשיו, אין תירוצים: עוברים, אורזים, מסמנים “וי” ו…יוצאים לטרוף את העולם.


שקית סנדל של שורש

מתלבטים מה לעשות עם כל התחתונים והגרביים? אולי אתם בכלל צריכים לסדר מוצרים חשמליים קטנים (מטענים, מגהצי שיער וכו’)? ואולי אתם מחפשים דווקא דרך לאפסן יפה את כל החולצות שגלגלתם כדי לחסוך מקום? כך או אחרת – שקית סנדל של שורש היא כל מה שאתם צריכים כדי לפתור את הסמטוחה במזוודה שלכם ולדעת איפה השארתם כל דבר.

מצוינת לאריזה – ולא רק לפק”ל קפה. שקית סנדל של שורש

תיק מתקפל

מכירים את זה שאתם אורזים יותר מדי דברים ואז אין לכם מקום במזוודה לכל השופינג בחזור…? או את הקטע הזה, שאתם יוצאים כמעט בלי חפצים מהמלון בבוקר, אבל לאורך היום קונים כמה דברים ופתאום אתם זקוקים לתיק גב? אז תיק מתקפל הוא התשובה לכל הבעיות האלו. פשוט קחו אותו איתכם בתיק היד ותראו איך הטיול שלכם יהפוך להיות כ”כ יותר נוח.

 

מנעול קוד

אחרי שכבר ארזתם את המזוודה או התיק, צריך לדאוג שכל הדברים שבתוכם יגיעו איתכם בחזרה הביתה בשלום – בלי שאנשים לא רצויים ייקחו מהם משהו. מנעול קוד איכותי הוא ללא ספק הפתרון המושלם אם אתם רוצים להיות בטוחים שתחזרו הביתה עם כל מה שארזתם לדרך.

אף אחד לא יוכל לגעת בציוד האישי שלכם. מנעול קוד

ארנק מסמכים

כשטסים לחו”ל, יש כל מיני מסמכים ותעודות שחשוב לקחת, כמו למשל דרכון, כרטיסי אשראי, כרטיסי טיסה ואפילו פנקס עם כתובות חשובות. הבעיה היא שבגלל טכנולוגיית RFiD – המאפשרת לגנוב זהות מתוך שבבים שמוטבעים על כרטיסי אשראי, דרכונים ועוד באמצעות גלי רדיו – “סתם” ארנק כבר לא מספיק. אז מה כן? ארנק מסמכים מוגן מפני טכנולוגיית RFiD שהפך לפריט מאסט למי שרוצים להסתובב בשקט, גם באזורים הומי אדם.

 

חגורת מותן לכסף ומסמכים

לא רוצים להסתובב עם ארנק מסמכים, או אולי – רוצים לחלק את המזומן והכרטיסים החשובים בין שני מוקדים שונים? חגורת מותן שמוגנת גם היא מפני טכנולוגיית RFiD – יכולה להיות פתרון מעולה למי שמעדיף להסתובב עם המזומן והתעודות החשובות כשהם צמודים לגוף.

מגינה עליכם גם מגניבת פרטים באמצעות טכנולוגיית RFiD. חגורת מותן

משקפי שמש ומשקפי ראייה (עבור מי שזקוקים להם)

לפעמים השמש יכולה לסנוור גם בתוך המטוס – ונכון שיש וילונות נגללים שאפשר להוריד על החלון, אבל אז איך תראו את הנוף? משקפי ראייה הם בכלל פריט חשוב עבור מי שמשתמשים בהם, במיוחד אם אתם מתכננים לקרוא בטיסה.

 

ספר טוב, חוברת תשחצים או אפליקציות משחקים שעובדות אופליין

ואפרופו קריאה; כמו שיודע כל מי שאי פעם בילה על מטוס – במרבית הטיסות אין בכלל ווייפיי והנוסעים מתבקשים להעביר את הנייד למצב טיסה. גם במטוסים בהם יש אינטרנט אלחוטי, הרבה פעמים אי אפשר לסמוך על המזל ופשוט להניח שהווייפיי יהיה זמין כל הזמן. אז במיוחד בשביל הרגעים שבהם אין ברירה אלא להסתדר בלעדיו – מומלץ להצטייד במשהו שיעביר לכם את הזמן בכיף, ללא תלות באינטרנט.

 

חטיפים לדרך

גם אם אתם מתכננים לעצור באי-אילו מסעדות ובתי קפה במהלך המסע שלכם, עדיין כדאי להצטייד בכמה חטיפים – למקרה שהמסע ייתארך ואל האוכל תגיעו הרבה אחרי שהבטן שלכם הכריזה שביתת רעב.

ארזתם לבד? מטיילים מסודרים. מהשורש.

אוזניות

בין אם אתם טסים בחברת לואו קוסט ובין אם הטיסה שלכם דווקא סדירה – זוג אוזניות איכותיות מהבית הם אחד מהפריטים שממש תתבאסו לגלות שנשכח מאחור, אז הקדימו תרופה למכה ושימו אותן בתיק היד שלכם מבעוד מועד.

 

כרית צוואר מתנפחת

אף אחד מאיתנו לא אוהב לישון עם ראש שמוט על חלון – לא משנה אם מדובר בחלון של מטוס, אוטובוס, רכבת או רכב. כרית צוואר מתנפחת היא משהו שאסור לשכוח בבית לפני שיוצאים לשדה התעופה, כדי שאפשר יהיה להפוך גם את אותן שעות טיסה מתות לזמן שינה איכותי.

 

כרית צוואר לילדים

ואם למבוגרים מגיע, לקטנטנים מגיע גם כן: כרית צוואר איכותית לילדים תעזור להם לישון בשקט ו”תגנוב” עבור ההורים שלהם כמה שעות של שקט.

גם להם מגיע לישון טוב. כרית צוואר לילדים

גרביים נעימים וכיסוי עיניים

לא יודעים מה איתכם, אבל בשנייה שהמטוס מתנתק מהקרקע – מבחינתנו ניתן האות “לרדת ל-ב'” כלומר לעבור לגרבי בית נקיים ונעימים, לשים מוזיקה טובה באוזניות, לעטות כיסוי עיניים ולנמנם כל הדרך אל היעד.

 

תיק מעוצב לילדים

בזמן שאתם מסתובבים עם החפצים האישיים שלכם בתיקים שעל הגב, גם הם רוצים להרגיש כמו גדולים. תיק גב מעוצב לילדים, כזה שבתוכו הם יכולים לסחוב צעצוע אהוב, חטיף ו/או בקבוק שתייה יהפוך את הטיסה שלהם למהנה הרבה יותר.

עפים עליו. תיק פרפר מעוצב לילדים

סט בקבוקונים למטוס

כולם יודעים שהאוויר במטוסים סופר יבש – אבל זו לא סיבה לסבול: סט בקבוקונים איכותי לנסיעות, מהסוג שאפשר להעלות למטוס,יעזור לכם להצטייד בקרם ידיים וקרם לחות שיהפכו את העור למרוכך ונעים יותר ואפילו בסבון משלכם, רק למקרה שבדיוק נגמר בשירותים.

יסדר אתכם גם בטיסה – וגם בטיול עצמו. סט בקבוקונים

מברשת ומשחת שיניים

גם אם הטיסה שלכם לא ארוכה במיוחד, ימים של טיסות הם תמיד ימים ארוכים ומתישים. לכן כדאי לקחת איתכם בתיק מברשת ומשחת שיניים – למקרה שתרצו להתרענן.

 

תיק רחצה קטן

עדיין בתחומי ההתרעננות: תיק כלי רחצה קטן, שבתוכו מניחים לא רק את מברשת ומשחת השיניים מהסעיף הקודם, אלא גם מברשת שיער, בקבוקון בושם (שימו לב שהוא מציית לתקנות התעופה מבחינת נפח הנוזל שבתוכו), דאודורנט סטיק וכל תמרוק אחר שיכול לעזור לכם להרגיש רעננים יותר – הוא משהו שמוכרחים לקחת ולו רק בגלל שתמיד קיים הסיכוי הקטן (והמבאס) הזה, שאתם תגיעו ליעד אבל המזוודות שלכם יאבדו בדרך.

 

תרופות ופלסטרים

תרופה נגד בחילה, פלסטרים, כדורים נגד כאבי ראש ושרירים וכמובן – תרופות מרשם הם בגדר חובה כשעולים למטוס. אתם יודעים, על כל צרה שלא תבוא…

והכי חשוב: אל תשכחו ליהנות!

טיסה נעימה!