רוצים להציע נישואין במקום רומנטי במיוחד? עזבו אתכם מחו”ל: עם פק”ל קפה על הגב, זוג סנדלי שורש על הרגליים, טבעת אירוסין בכיס ונוף ישראלי עוצר נשימה ברקע, ההצעה שלכם תהפוך לבלתי נשכחת

אומרים שזוגיות היא כמו סנדלים: כדי לקיים אותה תמיד צריכים שניים. בדומה לסנדלים, גם זוגיות מלווה אותנו במסע ארוך – כך שעל האיכות לא כדאי להתפשר.

אם אתם קוראים את המילים האלו, סימן שלאחרונה הבנתם שזכיתם ומצאתם את ה-זוגיות. עכשיו רק נותר לקנות טבעת, להתאמן על נאום קטן ולמצוא את המקום המושלם שבו תוכלו לבקש מהחצי השני שלכם להיות שלכם לתמיד.

אז כדי שלא תצטרכו לשבור את הראש, אספנו עבורכם 4 מקומות בארץ שיהוו תפאורה מושלמת להצעת נישואין. לכם רק נשאר לארוז את הציוד (לא לשכוח פק”ל קפה), להכניס את הטבעת לכיס, לעלות על השורש שלכם – ואשכרה לצעוד אל עבר השקיעה.

 

ראש צוקים

אחרי שתחנו את הרכב בשמורת עיינות צוקים הסמוכה ותצלחו את הטיפוס (שעה אחת פחות או יותר) ייפתח בפניכם הנוף עוצר הנשימה של ים המלח במלוא הדרו. הסככה הקטנה שנבנתה במקום תאפשר לכם לתפוס רגע את הנשימה ולאחר מכן תוכלו לקום ולהשקיף יחד על הנוף המקסים של הים והרי מואב. זה בדיוק הרגע לכרוע ברך ולשאול את השאלה הגדולה, זו שבשבילה שווה היה להעפיל אל ראש צוקים.

מאת Mboesch – נוצר על ידי מעלה היצירה, CC BY-SA 3.0,

מצוק הארבל

נכון שמצוק ארבל הוא ההיפך הגמור של פינה נסתרת ליודעי ח”ן, ולמרות זאת, אין ספק שהנוף עוצר הנשימה שנשקף ממנו הופך אותו לאחת הנקודות הרומנטיות במדינה.

תמיד אפשר להגיע למצוק במיוחד, אבל בעינינו עדיף לעשות זאת בדרך חזור מטיול אחר באזור הכנרת או הגולן (וכך להפוך את ה”סטייה” בדרך להפתעה מדהימה). שם, על קצה המצוק, כשהשמים מעליכם, הרי הגולן מולכם וסנדלי השורש שלכם לרגליכם, תמצאו את ההזדמנות המושלמת לכרוע ברך ולבקש מהם להיות שלכם לנצח.

מאת AVRAHAM GRAICER – נוצר על ידי מעלה היצירה, CC BY-SA 4.0,

קו הרכסים של מערת קשת

עם תצפית יפהפייה אל נחל בצת ואל חופי הים הצפוניים שלנו, אין לנו ספק שכל הצעת נישואין שתינתן כאן, תיענה בחיוב. העובדה שבאתר ישנה חניה מסודרת וחניון של קק”ל, הופכת את המסלול הזה לנוח גם מבחינה תחבורתית כך שכל מה שיישאר לכם לעשות זה לאתר את הנקודה המושלמת לאורך המסלול, לבשל קפה טעים על הגז ו…לכרוע ברך.

מאת Dr. Avishai Teicher Pikiwiki Israel, CC BY 2.5,

תל שקמונה

במערב חיפה, מול שכונת עין הים ומדרום לשכונת בת גלים נמצא תל שקמונה הקדום ולידו שוכנת שמורת שקמונה – שמורת טבע ימית. בזמן השקיעה, הופכת רצועת החוף הקטנה והיפה הזו ללוקיישן מושלם עבור הצעת נישואין. תוכלו לטייל לאורכה, לשבת ולנשום אוויר צלול מול המים, לנקות את הראש מול הגלים וכמובן, להתרגש ביחד מההצעה וממה שטומן בחובו העתיד.

מאת Meronim – נוצר על ידי מעלה היצירה, CC BY-SA 3.0,

אין לנו ספק שזה הולך להיות רגע מיוחד מאוד עבורכם, בין אם תבחרו באחד המקומות שהצענו כאן ובין אם במקום אחר – אנחנו שמחים שאתם שוקלים ושוקלות לעשות את זה בטבע. בסופו של דבר – אהבה זה הדבר הכי טבעי שיש

אם בא לכם להתייעץ עוד או לספר לנו על רגע רומנטי בטבע – בואו לבקר אותנו בפייסבוק או באינסטגרם