יום הגיוס שלך הגיע, זה בטח קצת מוזר ומעלה חששות, ומצד שני מרגש ומסקרן. בין אם מדובר בגיוס נוב’ או בגיוס אוגוסט, בין אם תשרתי בחרמון או בגבול מצרים – במהלך השירות הצבאי שלך אנחנו יכולים להבטיח שיהיו תקופות חמות. בדיוק בשביל זה יצרנו בשורש סנדלי חיילות – סנדלים מדוגמים ואיכותיים שעונים על כל דרישות הצבא.

לפני הכל – בואי ניישר קו – מה מותר ומה אסור לך לנעול בצה”ל?

חיילת בשירות חובה יכולה לנעול סנדלי חיילות מעור או מחומר דמוי עור בצבע שחור, ללא קישוטים, עם רצועה ברוחב 2.5 ס”מ. גובה עקב הסנדל יכול להיות עד 2 ס”מ. את הסנדלים ניתן לנעול רק עם מדי א’, ולמפקדים מותר לאסור על החיילות לנעול סנדלים באירועים מיוחדים כגון טקסים.

חיילת בשירות קבע יכולה לנעול סנדלי חיילות מעור או סנדלים טבעוניים, כאשר אין הגבלה על מספר הרצועות ועל צורתן (מלבד סנדלי אצבע).*

סנדלי חיילות מדוגמים של שורש

מה הקץ’? לאף אחת אסור ללכת בסנדלים וגרביים 🙁

גם לדעתנו סנדלים וגרביים זה סטייל על חלל שקשה מאוד לוותר עליו, אבל מסתבר שבצה”ל חייבים. באופן כללי – כאשר את נועלת סנדלים – אסור לך ללבוש או לגרוב שום פריט לבוש חורפי כדוגמת סוודר צבאי או מעיל דובון. בנוסף – נעילת הסנדלים מאושרת אך ורק בקיץ (בין ה1 באפריל ועד ה1 בנובמבר. ולא, זאת לא בדיחת 1 באפריל, זה פשוט הזמן שמתחיל להתחמם בארץ). חשוב לציין כי לגברים אסור לנעול סנדלים בצבא ולכן שורש מייצרים סנדלים שחורים ואיכותיים לחיילות בלבד.

מה מיוחד בסנדלי שורש לחיילות?

סנדלי שורש לחיילות מזכירים במראה את הסנדלים הקלאסיים של שורש, אולם עשויים מחומרים אחרים ומתוכננים בקפידה כך שיתאימו בדיוק לדרישות הצבא. את רצועות הסנדלים ניתן להדק בקלות על ידי סקוצ’ים שחורים. הם נוחים ומגיעים במידות – 36 עד 42. הסנדלים עדינים עם רצועות דקות ואחיזה נוחה ויאפשרו לך לאוורר את כפות הרגליים בימי הקיץ החמים של ישראל.

כמו כל סנדלי שורש גם סנדלי חיילות מיוצרים בישראל ועוברים מבדקי איכות מחמירים. על מנת לשמור על סנדלי החיילות לאורך זמן אנחנו ממליצים לאחסן אותם במקום מוצל ולא להשאיר אותם עומדים בשמש לאחר שימוש.

*המידע מתוך אתר צה”ל