טיפול שורש: המדיניות שלנו

כאן תוכלו לקרוא על מדיניות המשלוחים, מדיניות ההחזרות של רכישות באתר שורש, מדיניות ההחזרות של רכישות בחנויות, אחריות על מוצרי שורש והנחיות לטיפול נכון במוצרי שורש


כדי להפוך את חווית הקנייה שלכם לנעימה במיוחד, איגדנו באופן פשוט את הדברים הכי חשובים שצריך לדעת על מדיניות הרכישה באתר שורש ישראל. במידה ולא מצאתם תשובות לשאלות שלכם, אנחנו מזמינים אתכם להיכנס לעמוד תשובות לשאלות נפוצות שלנו. אם לא תמצאו את מבוקשכם גם שם, אתם תמיד מוזמנים לכתוב לשירות הלקוחות שלנו באמצעות טופס צור קשר באתר.

מדיניות משלוחים עבור רכישה באתר

אנו מציעים משלוחים באמצעות חברת צ'יטה שליחויות ובשתי שיטות שונות:

  1. איסוף עצמי של המוצר מאחת מנקודות האיסוף השונות הפזורות ברחבי הארץ.
  2. משלוח עם שליח עד הבית.

שימו לב:

  • במסך עגלת הקניות, תתבקשו לבחור בשיטת המשלוח המועדפת עליכם.
  • במידה ובחרתם באפשרות האיסוף העצמי: זכרו לסמן את נקודת האיסוף הרצויה על גבי המפה במסך עגלת הקניות.
  • חובה להזין מספר טלפון נייד זמין על מנת לקבל עדכונים וסטטוס המשלוח.
  • זמני אספקת המשלוח נעים בין 3 ל-5 ימי עסקים, תלוי ביעד ובשיטת השילוח ***באירועי מכירות נובמבר 2018, זמני המשלוח - עד 10 ימי עסקים***
    במידה ולא קיבלתם את המוצר בתוך 5 ימי עסקים (מעל 10 עסקים ימים בנובמבר 2018) , אנא צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו באמצעות טופס צור קשר באתר.

מחירים:

שיטת המשלוחהזמנות עד 149 הזמנות מעל ל- 149 
איסוף עצמי של המוצר מנקודת האיסוף הקרובה לביתכם15 חינם!
משלוח עד הבית25 25 

מדיניות ההחזרות, ההחלפות ואחריות היצרן עבור מוצרים שנרכשו באתר שורש ישראל בלבד

חדש: משלוח מוצר חזרה למפעלי שורש בגין החזרה, החלפה או מימוש אחריות יצרן – בחינם!

קניתם מוצר בחנות המקוונת שלנו ואתם לא מרוצים? תוכלו להחזיר אותו באמצעות שירות החזרה בחינם דרך חברת צ'יטה*.

*שימו לב: החזרת מוצר בחינם מתבצעת מנקודת האיסוף של צ'יטה שליחויות ומותנית בקבלת אישור החזרה מראש. על מנת לקבל את אישור ההחזרה, שלחו הודעה לשירות הלקוחות בעמוד צור קשר וציינו בכותרת: "החזרה" + מספר חשבונית + שמכם המלא. את אישור ההחזרה שתקבלו למייל, יש להדפיס ולהדביק באופן ברור על חזית החבילה. כעת כל שנותר הוא להפקיד את החבילה בחזרה בנקודת האיסוף של צ'יטה.

שימו לב:

  • מסגרת הזמן לביצוע החזרות או החלפות: 30 יום מתאריך הרכישה.
  • ההחזרה או ההחלפה תבוצע כנגד הצגת חשבונית רכישה בלבד.
  • על המוצרים להיות חדשים (מבלי שנעשה בהם כל שימוש) ולהגיע באריזתם המקורית כולל תגיות.

שליחת מוצרים תחת אחריות יצרן עבור רכישות בחנויות הפזורות ברחבי הארץ (ולא דרך אתר שורש) תתבצע באחת מהדרכים הבאות בלבד:

  1. דרך החנות בה נרכש המוצר.
  2. שליחת המוצר למשרדי שורש (במקרה זה, הלקוח יישא בעלות המשלוח).
  3. מסירת המוצר במשרדי שורש, בשעות פעילות שירות הלקוחות.

אחריות יצרן על מוצרי שורש

כולנו כאן בשורש עושים מאמצים רבים על מנת לוודא שהמוצר שרכשתם עומד בסטנדרטים הגבוהים שלנו וישמש אתכם זמן רב. יחד עם זאת, פגמי ייצור עלולים לעבור את בדיקות האיכות שלנו ועל כן שורש מעניקה אחריות יצרן על המוצרים המפורטים מטה בהמשך.

אחריות היצרן של שורש מכסה פגמים בחומרי גלם ופגמי ייצור. האחריות אינה מכסה מוצרים שנעשה בהם שימוש לא סביר ו/או מוצרים שעברו הזנחה ו/או בלאי טבעי. על מנת לממש את אחריות היצרן, יש לשלוח את המוצר למפעלי שורש. לאחר שהפריט יעבור בדיקה - ובמידה ואכן נמצא בו פגם- נבצע תיקון או החלפה של המוצר, בכפוף לשיקול דעתה הבלעדי של חברת שורש.

  • על מנת לממש את אחריות היצרן על מוצר שנרכש דרך אתר האינטרנט הישראלי של שורש, יש לשלוח בחזרה אלינו את המוצר ע"פ ההנחיות הרשומות מטה.
  • על מנת לממש את אחריות היצרן על מוצר שנרכש דרך החנויות והרשתות המשווקות את מוצרי שורש, יש להחזיר את המוצר לבחינה דרך החנות או הרשת בה נרכש.

אחריות על סנדלים

סנדלי שורש הם הסנדלים הטובים והאמינים ביותר בקטגוריית סנדלי הטיולים. יחד עם זאת, מפעם לפעם עלולים ליפול בסנדלים פגמי ייצור ועל כן חברת שורש מספקת אחריות יצרן בת שנתיים מתאריך הקנייה, על פגמי ייצור בלבד. שירות הנקודה הירוקה* שלנו מהווה פקטור נוסף באחריות, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי של חברת שורש.

על מנת לממש את אחריות היצרן, יש לשלוח אלינו את הסנדלים כשהם נקיים ויבשים בצירוף הוכחת הקנייה (חשבונית או קבלה).

שימו לב: סנדלים שלא יגיעו במצב נקי ויבש - לא יטופלו! נוסף על כך, יש לשלוח את שני הסנדלים. שליחת הסנדלים במסגרת האחריות תבוצע בזוג תואם בלבד.

טרם שליחת הסנדלים אלינו, יש לטפל בהם באופן הבא:

  1. כביסה: יש לכבס את הסנדלים ביד או במכונת כביסה במים קרים בטמפ’ של עד 30 מעלות (ניתן להשתמש בחומץ במקום במרכך כביסה).
    אין לכבס דגמים עם חלקים מעור (Urban Leather).
  2. מומלץ לכבס את הסנדלים כשהסקוצ'ים סגורים על מנת לשמור על אורח חייהם.
  3. יש לייבש את המוצר באוויר הפתוח ובצל.
  4. יש להימנע מחשיפת המוצר לחום גבוה, לרבות השארתו ברכב סגור החונה בשמש זמן ממושך.

*שירות הנקודה הירוקה: הרחבת אחריות היצרן מעבר לשנתיים בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי של חברת שורש. השירות תקף כל עוד שתי הנקודות הירוקות בסוליותיהם של שני הסנדלים נראות בבירור ובמלואן. הנקודות הירוקות מהוות פרמטר במימוש האחריות על הסנדלים בהתאם למקרה ובכפוף לשיקול דעתה הבלעדי של חברת שורש.

אחריות על תיקים

על התיקים שלנו אנו מעניקים אחריות יצרן למשך שנתיים מתאריך הרכישה, למעט תיקים מסדרת URBAN - עליהם ניתנת אחריות יצרן בת שנה אחת מתאריך הרכישה.

מערכות מים ובקבוקים

על מערכות המים אנו מעניקים אחריות יצרן למשך שנתיים מתאריך הרכישה, על בקבוקי המים ניתנת אחריות בת שנה אחת מתאריך הרכישה.

אביזרי נסיעה וטיולים

על אביזרי הנסיעה והטיולים אנו מעניקים אחריות יצרן למשך שנתיים מתאריך הרכישה.

דברים שחשוב לדעת על שילוח בחזרה של מוצר במסגרת תקופת האחריות

  • אופציית השילוח החוזר לשורש תקפה עבור מוצרים הנמצאים בתקופת האחריות בלבד. לגבי הסנדלים, ייתכן שילוח חוזר אף מעבר לתקופת האחריות במסגרת שירות הנקודה הירוקה* (ראה אחריות יצרן- סנדלים) ובכפוף לשיקול דעתה של חברת שורש בלבד.
  • תיקונים והחלפות יבוצעו כנגד הצגת חשבונית רכישה בלבד.
  • יש להחזיר את המוצר על כל חלקיו איתם הוא נרכש (כולל תגיות).
  • על המוצרים להיות נקיים לפני שניתן להעריך את מצבם או לתקנם. מוצרים מלוכלכים יוחזרו ללקוח ללא ביצוע הערכה (ראה הוראות טיפול לפני משלוח לתיקון).
  • במידה והמוצר נרכש באחת מהחנויות הפזורות ברחבי הארץ, עלות שליחת המוצר אל מפעלי שורש תחול על הלקוח.
  • מוצרים חליפיים או מתוקנים ישלחו ללקוח עד ארבעה שבועות מתאריך קבלת המוצר הפגום בשורש.

חברת שורש אינה נושאת בכל אחריות עבור חבילות שאבדו במשלוח.

הוראות טיפול ואחסנה

טיפול נכון במוצרי שורש עוזר לשמור עליהם במצב טוב לאורך זמן ולכן אנו ממליצים בחום לעקוב אחר ההוראות הבאות:

סנדלים/כפכפים

  • את הסנדלים יש לכבס במכונת כביסה או במים קרים עד 30 מעלות. מומלץ לכבס את הסנדלים כשהסקוצ'ים סגורים על מנת לשמור על אורך חייהם.
  • יש לייבש את הסנדלים באוויר הפתוח ובצל. אין לייבשם במייבש כביסה.
  • יש להימנע מחשיפת הסנדלים לחום גבוה.
  • אין להשאיר את הסנדלים ברכב סגור החונה בשמש.

מימיות ותיקים

תיקים

את התיקים של שורש יש לכבס ביד לייבש בתליה בצל. חברת שורש לא תספק אחריות על תיקים שכובסו במכונת כביסה.

מימיות

כל מערכות השתייה שלנו מבוססות על טכנולוגיית יריעה ייחודית המכונה Glass Like™‎ ופותחה במיוחד עבור הערכות שלנו. טכנולוגיה זו כוללת ציפוי המונע הצטברות ביולוגית על היריעה והופך אותה למערכת המנקה את עצמה.
בשילוב עם טכנולוגיית Grunge Gourd™‎ - מערכת השתייה קלה ונוחה לתחזוקה ומבטיחה שהמים ישמרו טריים למשך ימים ואפילו שבועות.

במידה ובכל זאת תרצו לנקות את שקית השתייה, אנו ממליצים להשתמש במחטא טבעי (חומרים כימיים עלולים לגרום נזק ליריעה ואינם מומלצים); פשוט שטפו את השקית בזהירות עם מיץ לימון, אחר כך שטפו אותה במים ויבשו אותה באוויר הפתוח. שימו לב: יש לודא ששקית השתייה יבשה לחלוטין טרם אחסונה.

מאחר והצינור של מערכת השתייה חשוף יותר לקרינת UV ומשקעי סוכר עשויים להצטבר בו בעת שימוש במשקאות אנרגיה, אנו ממליצים לנקות אותו מפעם לפעם. מומלץ לרכוש ערכת ניקוי קשית, שפותחה במיוחד עבור מטרה זו וניתן למצוא אותה בחנויות המוכרות את מוצרי השתייה שלנו. את הצינור יש לנקות ע"פ ההוראות הבאות:

  1. נתקו את הצינור מהשקית.
  2. נתקו את השסתום מהתושבת.
  3. שטפו את הצינור במים עם קצת מיץ לימון (מחטא טבעי).
  4. הכניסו את המברשת לתוך הצינור, המברשת מנקה תוך כדי תנועה.
  5. כאשר המברשת תגיע לקצה הצינור, משכו אותה באיטיות חזרה החוצה.
  6. להשלמת התהליך, שטפו את הצינור במים זורמים.

הודעת פרטיות

שורש מחויבת לחלוטין לשמירת הפרטיות שלכם. הפרטים אותם תספקו לנו ישמשו לעיבוד הזמנות וכדי לסייע לנו לספק לכם חוויית קנייה אישית. שורש שומרת את כתובת הדואר האלקטרוני שלכם בחשאיות מוחלטת. אנו לא מוכרים את הכתובת שלכם לכל צד שלישי. כאשר אתם שולחים הזמנה אנו נבקש את שמכם, כתובת דואר אלקטרוני, כתובת דואר למשלוח ומספר כרטיס אשראי. פרטים אלו מאפשרים לנו לסלוק את הזמנתכם, להכין אותה ולעדכן אתכם בסטטוס המשלוח. לעיתים נשתמש בכתובת הדואר האלקטרוני שלכם על-מנת לספק לכם מידע חשוב אודות ההזמנה שלכם, מוצרים חדשים והצעות מיוחדות שאולי יעניינו אתכם.

חשוב: פרטי כרטיסי האשראי אינם נשמרים על שרתי האינטרנט שלנו, במקרה של שימוש בלתי-מורשה בכרטיס האשראי שלכם, עליכם להודיע לספק הכרטיס בהתאם לחוקי הדיווח והנהלים שלו.

השימוש בקובצי cookie 

קובצי cookie הם פיסות מידע שהדפדפן מאחסן על הכונן הקשיח במחשב שלך. כמו רוב האתרים גם האתר של שורש משתמש בקובצי cookie כדי לספק שירות טוב יותר. קובצי ה-cookie שלנו אינם מכילים פרטים אישיים כלשהם, אבל הם כן מאחסנים את תכולת סל הקניות שלך כאשר אתם מנווטים באתר או בין ביקור לביקור.

סיסמה

שמרו על סיסמתכם ואל תגלו אותה לצד שלישי כלשהו. אם יש לאחרים גישה לסיסמה שלכם, פרטיכם האישיים מאתר שורש עלולים להיחשף.

שירות לקוחות

יש לכם שאלות נוספות לגבי שירות האחריות והתיקונים? אנחנו מזמינים אתכם להציץ בעמוד תשובות לשאלות נוספות. לרישום האחריות באתר שורש הקליקו כאן. ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו דרך עמוד צור קשר באתר, בטלפון: 04-8136421, או בהודעת וואטסאפ למספר: 0525-390-482 בימים א'-ה' בין השעות 9:00-13:00.

ספר לנו מה אתה חושב

אנחנו מעריכים את דעתכם ונשמח ללמוד ממנה. אם מצאתם תקלה, יש לכם רעיון לשיפור מוצר או שאתם רוצים לספר לנו כמה אהבתם אותו - ממש נשמח לשמוע! טופס יצירת הקשר שלנו כאן במיוחד בשביל זה ואתם מוזמנים לכתוב לנו.

שרש ערכות נוודים בע"מ
ח.פ: 511588345